Štai toks painus ir tuo pačiu iškalbingas kavos puodelio turinys, kurį šįryt teko šifruoti. :) Įdomu? Jei taip, atsiribok nuo išorinio pasaulio kelioms minutėms, susikoncentruok į tai, kas su Tavimi vyksta čia ir dabar, gurkšnodama puodelį kvapnios kavos arba arbatos. Palik kažkiek skysčių puodelyje. Pasuk puodelį pagal laikrodžio rodyklę ir apversk ant lėkštės. Po kelių minučių laukia įdomiausia dalis: atversk puodelį ir įsižiūrėk į simbolius, kurie susiformavo iš kavos tirščių arba arbatžolių ant puodelio dugno bei sienelių. KĄ TU MATAI? Nufotografuok susidariusį simbolinį turinį ir įkelk į KOMENTARĄ. Taip pat gali parašyti, kokie simboliai atsivėrė Tavo matymui. VASARIO 9 d. burtų keliu išrinksiu vieną komentarų ir, asmeniškai susirašius, padėsiu iššifruoti puodelio turinį. P.S. Jei tik turite noro, įkvėpimo ir norėtumėte lavinti savo „matymus“, stiprinti savo intuiciją ir atskleisti savo aiškiaregystės gebėjimą, kuri neabejotinai kiekviena turime iš prigimties (juk visos esame raganos pačia geriausia šio žodžio prasme :)), nepraleiskite šios puikios progos - galite drąsiai komentuoti viena kitos nuotraukas su simboliniu turiniu.
Būrimas iš arbatžolių ar kavos tirščių vadinamas taseomantija, arba taseografija. Tiesa, būrimas iš arbatžolių mažiau populiarus negu būrimas iš kavos tirščių. Tačiau iš arbatžolių susiformavusios simbolinės figūros, esančios vienoje ar kitoje puodelio vietoje, ne mažiau iškalbingos nei tos, kurios susiformuoja iš kavos tirščių. Manoma, kad būrimo iš arbatžolių tradicija, kaip ir arbatos gėrimo ritualai, atsirado senovės Kinijoje. Arbata XV a. buvo įvežta į Europą, todėl jos gėrimo ceremonijos tapo populiarios ir čia. Būrimas iš kavos tirščių ar arbatžolių tam tikrais atvejais pratęsia kavos / arbatos gėrimo ritualą. Žvelgiant iš raganiškos pasaulėžiūros perspektyvos, bet kokie simboliai, susiformavę puodelyje po kavos ar arbatos gėrimo procedūros, stipriai rezonuoja su asmeniu, kuris išgėrė kavos arba arbatos puodelį, aktualiais jo gyvenimo įvykiais, praeitimi, dabartimi bei ateitimi. Simbolių pastebėjimas itin svarbus, nepriklausomai nuo to, ar žmogus sąmoningai suformulavo konkretų klausimą, ar ne. Šiuo atveju remiamasi tam tikra nuostata, kad atsitiktinių ženklų ir simbolių nebūna, todėl bet kuris jų, patekęs į žmogaus akiratį bei patraukęs jo dėmesį, pavyzdžiui, skaičių kombinacija arba išgirsta frazė, priimamas kaip reikšmingas dalykas.
Jelena Simonova RAGANA
Būrimas iš arbatžolių ar kavos tirščių vadinamas taseomantija, arba taseografija. Tiesa, būrimas iš arbatžolių mažiau populiarus negu būrimas iš kavos tirščių. Tačiau iš arbatžolių susiformavusios simbolinės figūros, esančios vienoje ar kitoje puodelio vietoje, ne mažiau iškalbingos nei tos, kurios susiformuoja iš kavos tirščių. Manoma, kad būrimo iš arbatžolių tradicija, kaip ir arbatos gėrimo ritualai, atsirado senovės Kinijoje. Arbata XV a. buvo įvežta į Europą, todėl jos gėrimo ceremonijos tapo populiarios ir čia. Būrimas iš kavos tirščių ar arbatžolių tam tikrais atvejais pratęsia kavos / arbatos gėrimo ritualą. Žvelgiant iš raganiškos pasaulėžiūros perspektyvos, bet kokie simboliai, susiformavę puodelyje po kavos ar arbatos gėrimo procedūros, stipriai rezonuoja su asmeniu, kuris išgėrė kavos arba arbatos puodelį, aktualiais jo gyvenimo įvykiais, praeitimi, dabartimi bei ateitimi. Simbolių pastebėjimas itin svarbus, nepriklausomai nuo to, ar žmogus sąmoningai suformulavo konkretų klausimą, ar ne. Šiuo atveju remiamasi tam tikra nuostata, kad atsitiktinių ženklų ir simbolių nebūna, todėl bet kuris jų, patekęs į žmogaus akiratį bei patraukęs jo dėmesį, pavyzdžiui, skaičių kombinacija arba išgirsta frazė, priimamas kaip reikšmingas dalykas.
Jelena Simonova RAGANA